dimarts, 9 de juny del 2020

NOVA PROPOSTA MATEMÀTICA! :)


Bon dia nois i noies😜!
Com esteu?

Aquesta setmana porto una proposta que crec que us agradarà molt👍!

El curs està ja acabant i per això volia que m’ensenyéssiu tot el que heu après!

Com? Molt fàcil! Us proposo jugar, jugar molt i a diferents jocs que tingueu per casa!

El que jo demano i m’agradaria que féssiu és:

-Escollir dos jocs de tots els que jugareu aquestes dues setmanes i que m’envieu una foto explicant quin joc és i com heu utilitzat les matemàtiques, és a dir, com sou capaços d’aplicar tots els coneixements que ja sabeu en depenent quina situació.

Exemple:

-JOC: Jugo al joc de l’oca.
-FOTO: .....
-EXPLICACIÓ: Durant la partida de l’oca he fet sumes i restes amb els daus per tal d’anar avançant caselles. He raonat quina era la millor opció de totes les peces del meu color per tal d’arribar abans a “casa”, etc

Desitjo que gaudiu molt moltíssim aquestes dues setmanes que queden!

Espero les vostres fotografies i explicacions per penjar-les al blog!

Teniu temps fins el divendres 19 de juny! Recordeu que el correu per enviar-lo és: evelazq4@xtec.cat



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Abans de ser publicat,
el teu comentari serà revisat.
Rodolí! :)