dijous, 26 de març del 2020

Ja fa unes setmanes que no ens veiem i ens comencem a preguntar que fan els amics i companys. 
Des de l'escola us vam proposar que ens enviéssiu fotos i un petit text explicant com estàveu, que fèieu... per tal de sentir-nos tots una miqueta més a prop.

Una forta abraçada a tots!

Ellen Fernàndez Marshall 25-3-2020





Avui he fet anglès i després he dibuixat i pintat l’arbre dels meus veïns.
També he començat el projecte dels animals en perill d’extinció amb la meva
mare.
Em sento molt enfadada perquè no puc sortir de casa, molestada perquè encara
queden dues setmanes i feliç perquè estic amb la meva família.

ORIOL i DÍDAC 




Per aquí estem molt bé tots, fent deures, jugant i assajant amb els instruments. Us trobem a faltar! Esperem que tots esteu bé.


UNE




Bon dia! Els dies van passant i a casa continuem fent el projecte, que vam començar a l'Escola. Tot i que anyorem molt anar a clase, gràcies a les vostres propostes els dies es porten millor. Ús enviem moltes abraçades virtuals.
ORIOL R.
Confinament

Aquests díes de confinament els estic passant trist perquè per culpa del corona virus
 la meva iaia l'està passant. 

CARLA

 

Bon dia , en aquesta foto estic pintant amb aquarel·les un cuc que vaig fer amb una
ouera.

ITZIAR
Itziar fent deures.

CHLOE i MARTINA

Ens envien una petita composició de tot el que han fet aquest dies. 


ALICIA

Hola a tots, jo a casa també vaig fent cosetes. Al llarg del dia dedico estones a treballar, cosa que costa molt amb tots els que som, fem feines del dia a dia de casa, passo estones amb la família i quan ja dormen tots, aprofito per estirar-me al sofà i veure una peli.

A mi, també em passa com a tots vosaltres us trobo a faltar. Trobo a faltar com no us pareu de moure d'un lloc a un altre, les vostres converses i rialles, els vostres silencis quan us expliquen un conte... en fi trobo a faltar tot el que feu, però aviat ens podrem veure i mentrestant tenim el blog i el correu!, una forta abraçada i un petó per cadascú de vosaltres!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Abans de ser publicat,
el teu comentari serà revisat.
Rodolí! :)