dilluns, 1 d’octubre del 2012

EMOCIONS I SENTIMENTS

A cicle inicial treballo els sentiments.
Cada matí quan arribo deixo la bossa i la jaqueta i vaig al mural de “que sento avui?”. Allà hi ha tot de paraules i fotografies que expressen diferents emocions com alegria, por, enuig... Tinc un cartronet amb el meu nom i el col·loco en el lloc on crec, segons com em senti aquest matí. A més també agafo l'agenda i en el dia que toca escric el mateix que he escollit. Quan dono l'agenda a la mestra ella s'ho mira i em pregunta com és que avui estic trist, o alegre...i jo li explico. Sempre s'interessa per nosaltres i intenta ajudar-nos si hem passat mala nit, estem cansats o enfadats. Si estem contents s'alegra de la nostra felicitat.
Quan arriba divendres la mestra agafa les agendes i va comentant la setmana un per un. Així tots sabem com ha estat la setmana dels nostres companys i la nostra. Parlem dels sentiments i emocions que hem sentit i escoltem als companys. Aquesta és una bona manera per conèixer-nos millor i explicar-nos les coses sense pors ni vergonyes.




M'agrada obrir el meu cor als companys!!!!

2 comentaris:

Abans de ser publicat,
el teu comentari serà revisat.
Rodolí! :)